Alla inlägg under januari 2009

Av Lindilis kennel - 4 januari 2009 19:59

Mimmi tog med sig Kwick o ställde honom i Göteborg åt mig. Hade inte möjlighet att ställa själv.

Året kunde inte ha börjat mycket bättre. Lördagen vann han championklassen och bästa hanhundsklassen och blev BIM. På söndagen vann han bästa hanhundsklassen och blev BIR med CACIB!

 Fick kanonkritik: Vacker championhane, välformat huvud, vackra ögon, fint utryck, utmärkt hals och resning, välkroppad, utmärkt kors, fin svansbåge, välvinklad, utmärkta rörelser fram, bak och från sidan, fantastisk pälskvalité. Visas i superkondition!

Kan man bli annat än STOLT!

Den här hanen köpte jag för 8 månader sen och det ångrar jag inte en sekund. Han har utvecklats så mycket under dom här 8 månaderna och jag ser fram emot att få se han utvecklas ännu mer.

Måste tacka min syster Mimmi för att ha visat honom så bra båda dagarna!!!

Ovido - Quiz & Flashcards