Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Lindilis kennel - 2 juni 2008 22:29

Blir ganska sliten efter en 2 dagars utställning, men det var bara att ta kaffe och åka till jobbet. Vi är några medarbetare som ska sätta ihop en tema-dag om bemötande till hösten så vi träffas lite nu för att forma hur temadagen ska se ut.

Tänkte att man kanske borde ha en sådan tema-dag för vissa hundfolk!

Blir förvånad varje gång när man är på hundutställning och vissa männsikor är ruggigt otrevliga! Dom borde lika bra stanna hemma!! Vad ska man på utställning och göra då?

Nä, då kan man lika bra hålla sig till mattor eller porslin för vore jag hund så hoppas jag att jag inte skulle vart i er ägo. Något att tänka på kanske????

Annars älskar jag utställningar, man pratar hund, träffar massor med nya människor. Får varje gång ny kunskap att ta med mig hem. Men saknar agilityn, den är mer "rättvisbedömd" efter prestation, inte "bara"tycke o smak. Men nu har jag en fin hund som jag vet kan konkurrera och då blir det ju genast roligare!


Ovido - Quiz & Flashcards