Alla inlägg den 19 april 2008

Av Lindilis kennel - 19 april 2008 21:56

Morgonen började tidigt.

Skulle köra Mimmi och Lotta till utställningen i Västerås. Jag hade ju ingen att anmäla dit så jag fick nöja mig med att titta.

Efter att ha lämnat dom så fick jag gasa hemåt igen. Hade ju valpspekulanter på väg. De kommer från Göteborg så de har ju åkt en bit.

De valde såklart Back on track, då det var han som fanns kvar. Har höga förhoppningar om båda killarna men han är lite min favorit då jag tror att han kommer att bli väldigt snygg! Skönt att jag får möjlighet att ställa båda killarna. :-)

Sen bar det tillbaka till utställningen.

Där gick det kanon!! Blondie och Scottie tog båda certen. GRATTIS MIMMI!!!! Doriz 1-1 HP. Grattis Lotta!! Bell 1-2 HP! Grattis Mimmi igen. :-) Är verkligen så glad för syrrorna!

Kikade lite på amstaffarna med. Hanen som birrade placerade sig i BIG:et. Kul!

På kvällen åt vi middag hos Mimmi. Min renskavsgryta vart uppskattad. :-)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards